คຖi๓ē 💕 pē໓iค

คຖi๓ē 💕 pē໓iค
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

The Heroic Legend of Arslan characters

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ

Shonen va soshde otu nare ..

پسر شاه خواهد شد 

( arslan senki ) 



سلام 

بعد از مدتها با یه پست متفاوت اومدم 

معرفی شخصیت های انیمه زیبای 

افسانه ارسلان 


↓ در ادامه مطلب ↓

ارسلان ( شخصیت اصلی ) 

شاهزاده و ولیعهد پارس 

سن : ۱۴

بسیار مهربان و رئوف  

ارسلان رو از نظر چهره میتونیم جزو کارکتر های دختر نما به حساب بیاریم

در کل دوست داشتنی و دل نشینه ^^ 


داریون 

ملقب به " مردان فو مردان " 

قوی ترین سلحشور پارس و وفادار به ارسلان 

سن : ۲۷ 

خیلی دوست داشتنیه 

تو یکی از قسمت ها جونش در خطر بود و من تو اون قسمت تقریبا نصف موهامو کندم


نارساس 

استراتژیست نابغه 

و جنگجوی عالی که توسط شاه طرد شده 

( به دلیل مخالفت شدیدش با برده داری ) 

سن : ۲۶ 

نارساس عاشق نقاشیه ولی به شکل عجیبی توش بوده 

کاراکتر محشریه واقعا .. 


اِلام 

خدمتکار وفادار نارساس

هم سن و سال ارسلانه 

در گذشته خانوادش برده بودن ولی نارساس اونها رو آزاد کرده 

میتونیم اونو اولین دوست واقعی ارسلان هم به حساب بیاریم

 

گیو 

نوازنده دوره گرد 

عاشق خانم های زیبا و طلا ^.- 

سن : ۲۲ 

مهارت زیادی در جنگ و زبون بازی دارن ایشون 

کاراکتر بسیار نایس


فرنگیس 

زیبا رویِ قدرتمند 

راهبه معبد میترا بوده به ویژه در تیراندازی ماهره 

زیبا ترین کاراکتر زن انیمه ای که تاحالا دیدم 


آلفرد 

دختر رئیس قبیله زوت 

سن : ۱۶ 

وقتی ماسک نقره ای پدرش رو کشت 

نارساس آلفرد رو نجات داد 

و اون هم افتاد دنبال نارساس و همجا میگفت که زنشه ._. 

هرچیم نارساس رد کرد کیه که باور کنه ..

همیشه با الام سر جنگ دارن 

آدم بدرد بخوریه ^.- 


جاسوانت 

هندی هستش ( البته تو انیمه نمیگن هند اسمش فرق داره )

اول دشمن ارسلان بود اما بعد از اینکه ارسلان ۳ بار جونش رو بخشید

جاسوانت هم به او سوگند وفاداری خورد 


هرمس ( شخصیت منفی اصلی )

پسر شاه قبلی 

همینو که گفتم کلی اسپویل کردم :0 

ملقب به " ماسک نقره ای " 


اندراگورس

شاه 

ما همچنان در شکیم که آیا پدر واقعی ارسلان هس یا نه 

خیلی قویه خیلیم ملکه رو دوس داره ولی ارسلان .. نه 

دسش درد نکنه فصل دوم یهو ظاهر شد ارسلانو تبعید کرد :|

و کل فصل یک رو بر باد داد ~🙀~ 


تهمینه 

ملکه 

بسیار زیبا هستند و همیشه مردان بسیاری بر سر ایشان در جنگ بوده اند

به گفته خودش " من فقط به فرزندم عشق می‌ورزم " 

ولی آیا این فرزند ارسلان است ؟ خدا داند 


واهریز 

وزیر اعظم 

بنده خدا خیلی زود مرد ..

اما مرد بسیار دوست داشتنی بود 

وی حقیقت را راجب اصل و نسب ارسلان میدانست 

اما نگفت که مام بدانیم 😓


کارلان 

در یک کلمه قهرمان خائن 


شاپور 

از مرزبانان 

صحنه مرگش واقعا حماسی بود 


کیشوارد

وی نیز از مرزبانان بیود 

و به جنگیدن با دو شمشیر شهرت داشت 

عقابی که همیشه پیش ارسلانه مال ایشونه 


قباد 

مرزبان مورد علاقه من **

همیشه در حال نوشیدن 


سام 

مرزبان سابق

بعدا به هرمس پیوست 

ولی آدم عاقلی بود 


زانده 

پسر کارلان 

لعنتی نمیدونم چرا نمیمرد ._. 


ایرینا 

پرنسس نابینا :) 

دوست قدیمی و عشق هرمس 


اتویل 

هرچه درباره ی وی بگویم اسپویلی عظیم است 

این کاراکتر جدا منو سوپرایز کرد 

و خیلی هم دوسش دارم ❤ 


واقعا نمیدونستم انقدر کاراکتراش زیادن :0 

قشنگ نصفش موند .. بگذریم 

همونطور که احتمالا فهمیدید این انیمه ریشه ایرانی داره 

انتقاد های زیادی هم ازش میشه 

اما اگه فقط به عنوان یه انیمه بهش نگاه کنید واقعا قشنگه 

کاراکتراش شبی فول متالن  

مرسی که تا آخر خوندید 


پ.ن: چرا تا انتشارو زدم همه عکسا کوچیک شدن :0 

پ.ن۲: واقعا ببخشید واسه عکسا TT 


  • ..мєℓ ..

نظرات  (۱۲)

چرا واقعاً من منتظر فصل جدید ش هستم  چرا چرا نمی یاد😭

من عاشق این انیمه هستم

آره این انمیشن عالیه ‌،  فصل جدید ام سال میاد؟

من بیشتر از همه ارسلان رو دوست دارم 😊☺

درست من هم در باری اینکه ارسلان پسر آندراگوراس شک دارم

سلام میگن فصل سوم این انیمه در اواخر 2021 یا در اوایل سال 2022 میاد 

سلام این انیمه عالیه ادمین جون تو نمیدونی فصل سه کی میاد که ما ام بدونیم ایرینا خانم چیشد مرد یا موند اصلا من فقط به خاطر ایرینا هیمه خیلی کنجکاوم بدونم آخرش چی میشه😁

اتویل کو نیستش

عصابم خورد شد  چرا فصل ۳ نمی یاد راستی میدونی کی میاد

قرار نیست فصل سه ساخته بشه؟

ادمین اسپولیسم باشه بیوگرافی اتویل رو بزار من دارم دق مرگ میشم

فصل سه کی میاد؟
وای این انیمه عالیه^w^
من خیلی ازش خوشم اومد ! 
به نظر من همین که ژاپنی ها یه انیمه زدن با کاراکترای ایرانی خودش فوق العاده اس! انیمه همیشه فانتزیه و قرار نیست شبیه واقعیت باشه
راستی اصل این داستان یه لایت ناوله که حدودا سی سال پیش منتشر شده و اتفاقا یه انیمه ی قدیمی هم ازش ساخته شده 
طراحی اصلی لایت ناول شبیه نقاشی های مینیاتوریه ایرانیه 
بعدها خالق فول متال آلکیمیست این اثر رو به صورت مانگا درمیاره و بعدش از رو همین مانگا انیمه اش ساخته میشه ^_^
پاسخ:
وای چقدر راجبش اطلاعات داری 
به تو میگن یه اوتاکوی واقعی *.^ 
واقعا انیمه خوبیه من که دوسش داشتم کلی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی