คຖi๓ē 💕 pē໓iค

คຖi๓ē 💕 pē໓iค
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

fıχeđ ρøšт

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۲ ب.ظ
شادی من فقط میتونه به دست خودم ساخته بشه ..
.. شادی من به هیچکس غیر از خودم بستگی نداره ..
toradora )

Hi
به انیمه پدیا خوش اومدید 
سعی میکنیم اوقات خوشی رو براتون رقم بزنیم 
لطفا هوامونو داشته باشید 

تیم Anime Pedia ^^ 
پ.ن: ما را به دوستان معرفی کنید 

↑ کلیک کنید ↑ 

نظرات  (۷)

سلام دوست عزیز اگه تمایل داری تبادل لینک کنیم یه سر به سایتمون بزن اونجا شرایط تبادل لینک رو نوشتیم

http://www.foxcomic.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af/
راستی یه سوال  سر دسته گروهتون کیه
پاسخ:
سردسته و اینطور چیزا که لازم نداریم .. 
ولی خب الان همه رفتن و کلا فقط من فعالیت میکنم 😅
به به فن کوروکو نو بسکت ! دنبالت کردم 😊
به وب منم سر بزن ⁦❤️⁩ خوشحال میشم 😊
پاسخ:
مرسی رفیق ^^ .. حتما 
وبتون عالیه*-*
درخواستی قبول میکنید؟؟
پاسخ:
نظر لطفتونه واقعا T.T 
بله حتما ^^ 
منم ی وب انیمه ای دارم. با تبادل لینکو فالو کردن موافقی عایا؟ /(≧∇≦)\
پاسخ:
های .. البته ^.- 
سلام. منم اوتاکو ام. خوشحال میشم تبادل نظرو این چیزا داشته باشیم^^
بم سر بزنین. دنبالتون کردمo(≧▽≦)o
پاسخ:
منم همینطور *^* 
  • فاطمه لطیفی
  • نویسنده نمیخواین ؟

    پاسخ:
    سلام فعلا مطمئن نیستیم.. ولی اگه نیاز داشتیم بهتون خبر میدیم ^^ راستی خوشحال میشیم که گاهی به وبلاگمون سر بزنید :) umaru chan

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی