คຖi๓ē 💕 pē໓iค

คຖi๓ē 💕 pē໓iค
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

okikagu (okita sugo & kagura) wallpaper

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

دفعه بعدی که همو دیدیم ..

قراره کلی ازت قوی تر بشم .

پس مطمئن شو که ...

به هیچکس دیگه ای نمی بازی 

( gintama )



های های ** 

شیپِ فوق‌العاده ی 

سوگو

کاگورا 

انیمه گینتاما ♡˙♡

↓ بفرمائید ادامه مطلب ↓ 

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

( فانوس جاست وی *^* )

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

(**)

~^~

( خین مماخ )

~^~

( کافاییییییییییی ) 

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

( جججججججیییییییییغغغغغغغغغغغغغ )

~^~

~^~

~^~

( فقط قیافه کامویی )

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

~^~

وای این شیپ آدمو خون مماخ میکنه ** 

گینتاما فن داریم ؟ ^^

  • ..мєℓ ..

نظرات  (۹)

یعنی من عاشق این دوتام دلم میخواد بهم برسن 😍

ولی انیمه ای گینتاما لامبورگینی هرچیزی نگاه میکنم مگه تموم میشه😧

از کار و زندگی انداختم 😂

جیغغغغغغغغ خون دماخ شودم@~@

جیغغغ@~@

برا کم بود بودجه نبود مانگاکای خررر تمومش کرد:| 

دعا کنیم زودتر بنویسه:/

هر چن من مث این عقده ای ها نشستم دارم اقتباس مینویسم=^|

ووویییییی سوگو تههه جذاببته#~#

عععرعرررررررر جذابیت کامویی و هیجی و سوگو*-*

جیخخخخخ*-*

گینتاما کلا تموم شد یعنی ؟!
دایجوبو دسو (⌒‿⌒)
به سرم زده دوباره ببینمش و تمومش کنم o( ❛ᴗ❛ )o
پاسخ:
نه تموم نشده فصل هشت نصفه ولش کردن .. بقیش معلوم نی می ساخته شه 
هم حتما ببین *^* 
 آره دیدم ^^ ولی آنگویینگ نیستم 
چند سال پیش حدودا فکر کنم تا قسمت ۲۶۰ رو دیدم 
منم کامویی رو دوست دارم کلا کاراکترای گینتاما همه معرکه اند XD
یه وقتی میشینم بقیه اش رو میبینم XD
پاسخ:
منم همین دیروز تمومش کردم .. ببخش ذوق کردم ˙.˙ 
این شیپ خیلی کیوته ! (≧◡≦) ♡
اوکیتا سوگو کاراکتر مورد علاقه ام بود تو گینتاما XD

پاسخ:
جونز گینتاما دیدی ؟ *˚* لابد دیدی که اینجور میگی دیه .. وولههههه 
من واقعا نمیتونم بین کارکترا انتخاب کنم .. همشون معرکن بعضیا حتی بیشتر مث سوگو و کامویی **
وای خواهر اگه دیدی بم بگو کلی حرف تو دلم قلمبه شده کسی نیس بش بگم ーoー
پارت دوم داستانمم گذاشتم^^ حتما بیا بخون. این پارت اکشن عم داره کلا باحال شده. 
پاسخ:
چشم فردا از مدرسه برسم میخونم ^.- 
آم باشه. پ من خودم یچی میگم. مل ک اسم اکانتته.
ملی بت میگم. چطوره؟
پاسخ:
هههه یاد مَملی افتادم 
میگما من میونام 16 سالمه اسمم زهراس البت
تو چیع؟


خوشال میشم داستانمو بخونی. پارتام کوتاهن
پاسخ:
منم ۱۴ سالمه .. قرار گذاشتیم تو وبمون اسمامونو نگیم گومن 
باشه حتما ^^
چه فن آرتای خوبینننننن خداااا

فقط انیمش طولانیه گشادیم میاد ببینم :/
پاسخ:
از دستت میره .. وقت کردی حتما ببین معرکس ^.- تضمینی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی