คຖi๓ē 💕 pē໓iค

คຖi๓ē 💕 pē໓iค
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

anohana : The Flower We Saw That Day

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ب.ظ

معرفی انیمه 

anohana : The Flower We Saw That Day 

آنوهانا : گلی که آن روز دیدم 



نام ژاپنی : Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai

خلاصه : 

روزی روزگاری ..

شش دوست بودند اما طی یه اتفاق ناگوار یکی از اونا مرد :'(

و حالا چندین سال گذشته و روح دختر ( میکو هونما ) توی خونه لیدر ظاهر شده

اون برگشته تا آرزوشو براورده کنه ...

تعداد قسمت : ۱۱

ژانر : عاشقانه ، درام ، برشی از زندگی ، ماوراءطبیعی 

امتیاز : ۹ 

نقد من : 

این انیمه فضای زیبایی داره و به راحتی میتونه اشکتونو دراره

یجورایی کاواییه ^^ 

اوه ولی من خیلی گریه کردم ..


پیشنهاد میکنم ببینید ^.- 

↓ قسمت ها با زیر نویس فارسی در ادامه مطلب ↓



↓ کلیک کنید ↓ 

تک انیمه  

قسمت اول _ نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت دوم_نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت سوم_نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت چهارم _ نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت پنجم _ نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت ششم _ نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت هفتم _ نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت هشتم _ نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت نهم _ نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت دهم _ نماشا_ایتاچی ۱۴

قسمت یازدهم _ نماشا_ایتاچی ۱۴


پ.ن: این انیمه یه قسمت هم سینمایی داره 

نظرات  (۳)

عالی بود اما جای بهتر شدن هم داشت 

اقا من هرجا که میرم دانلود نداره یعنی چی

انیمه بسیار زیبایه اخرش خیلی قشنگ بود
پاسخ:
عشقه TT

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی