คຖi๓ē 💕 pē໓iค

คຖi๓ē 💕 pē໓iค
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

Anime Text

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۰ ق.ظ

-"دارم رنج مى کشم،"

ذهنم فریاد میزنه

-"من خوبم،"

من زمزمه میکنم

تکست انیمه اى با ترجمه ى خودم

دوزو..

من فقط خستم...

از هم جدا شده،

ناامن،

واقعا دروغى لبخند زدن،

فوق العاده غمگین،

غرق شده در اشک هام

من دنیایى ساختم

از جادو

چون زندگى واقعى من

غم انگیز بود

و زمانى که شب ها طولانى تر بشن

افکار شروع به تکامل میکنن

کلمات عمیق تر از چاقو ها میبرن

یه چاقو میتونه بیرون کشیده بشه

کلمات درون روح هامون جاسازى شدن

همه ى ما (درون خودمون) هیولا داریم

من فقط تصمیم گرفتم مال خودم رو تغذیه کنم

من دارم احساساتم رو پنهان میکنم

ولى از اینکه درونم پنهانشون کنم خسته شدم

لب هاى من اسلحه هستن

لبخند من ماشه هست

بوسه هاى من گلوله ها هستن

برچسب قاتل بهم بزن

ما از هیولامون نمى ترسیم

چون ما باهاشون دوست شدیم

مرگ

بزرگترین ضرر توى زندگیمون نیست

بزرگترین ضرر چیزیه که درونمون میمیره

زمانى که زندگى مى کنیم

آدم هاى بى عاطفه اى هستن

که یه زمان زیاد اهمیت مى دادن

  • ✖️Ƶαcк ✖️

anime text

sad text

نظرات  (۲)

محشرررررررررررررررررر
من میتونم بهت درخواستی بدم ؟ :d 
یه سری تکست لولوش هست که میخوام ترجمه کنی برم لطفا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی